Yoga life

Ny vecka, ny start. Man kan alltid start om. Efter att ha slarvat med träningen de två senaste månaderna, så var det dags att ta tag i det igen. Jag mår så mycket bättre och blir gladare av att träna. I dag efter jobbet satte jag mig inte i soffan dirket för att kolla på nyheterna.Jag gick till sovrummet och tog på mig mina nya träningkläder från lululemon och gav mig ut på en 4km power walk. Det behövs inte så mycket mer i den 30+ gradiga värmen. När jag kom hem kändes det som att jag sprungit 1 mil istället. Sen blev det 30min yoga på det. Jag kan inte sluta tjata om yoga, det är så himla kul, jobbigt och skönt på samma gång.
När det var dags att duscha provade jag ett nytt veganskt hårvårdsmärke. Billigt var det också i jämförelse med de jag använt tidigare. Mitt hår luktar och känns helt fantastiskt. Jag jobbar hårt för att spara ut mitt hår till den längden jag drömmer om, och ett tips är att bara använda helt naturliga medel.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0