THE WORLD

Denna dag började med ett besök på mitt favorit ställe: The Cool Room för frukost. Just idag hade de inte min go to rätt, som jag äter verje gång. Vilket gjorde att jag var tvungen att prova något annat. Det blev en vegetariska frukost som var helt INSANE. Så förbannat god! Nu har jag lovat mig själv att prova något nytt på menyn varje gång vi går dit.
 
Efter frukosten uträttade vi några ärenden. Jag hade sett en bok som jag väldigt gärna ville ha. Åkte till Garden City shopping center och jag höll seriöst på att få en panikattack... Det var helt sjukt mycket folk så jag sprang rakt igenom hela shopping centret för att få det överstökat så fort som möjligt. Det var alltså Lonely Planets 'The World' som jag ville ha. Det är en bok som sammanfattar alla länder i hela världen. Helt fantastisk läsning! Den var dessutom på rea så jag fick den för $10 billigare. 
 
Nu ska vi äta middag och kolla på andra Hobbit filmen. Blir en tidig kväll då vi ska gå upp 5am och åka på ett litet surfäventyr 1h söder om Perth. Jag ska försöka filma så mycket jag kan och klippa ihop det till en video.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0