Renovering

Frågar ni mig, så byggdes Rom på en dag. Eller i alla fall så försökte man gör det.
 
Efter en riktig slapplördag, med 34 grader och strålande sol möttes vi av 20 grader, SPÖREGN och storm. Väldigt varierande vårväder. Eftersom vi inte kunde vara ute så bestämde vi oss att ta tag i renoveringen vi ska göra av lägenhten. Vi har spenderat hela dagen åt att skubba väggar med sugarsoap och målat två lager vit grundfärg. Medans färgen torkade hann jag storstäda badrummet också. Har halva vardagsrummet kvar att måla, men det kommer ta längst tid då ena väggen är tegelvägg. Vi var till Bunnings och plockade på oss lite färgprover av olika gråtoner. Jag tror att det kommer bli så jäkla bra när det är klart! Fast helst vill jag att det ska vara klart nu på en gång.
 
Här är två inspirationskollage som jag gjort.
 
Kök:
 
Vardagsrum:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0