RAW mini chocolate/coffee cupcakes

Jag kan ju i alla fall försöka hålla lite liv i den här bloggen. Jag har faktist flyttat alla bilder från vår resa i Europa och börjat gå igenom dem. Bilderna från Amsterdam kommer komma upp snart, kanske hinner jag imorgon.
Efter en rätt hektisk dag på jobbet så kunde jag springa därifrån vid 5pm då vi skulle på "chicken parma night" med några vänner. För $20 så får man alltså en chicken parmigiana med pommes och sallad och en öl. Det här var på vårt lokala hak, Midnight Fox där vi känner managern. Mycket trevligt och gott. 
 
Innan vi blev hämtade av våra vänner så lyckades jag slänga ihop ett par "raw cupcakes". Jag har just provat en och de blev riktigt goda! Jag är nöjd. Älskar att hålla på med raw food, det är så enkelt.
 

Kommentarer
Postat av: janni

när man lägger ut smaskiga saker är det lag på att man måste lägga ut receptet med ;) /mvh tjejen som även är för lat för att googlea hihi!

2014-10-06 @ 16:42:34
URL: http://livelikeweredying.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0