35 grader varmt

Idag var det varmt kan jag lova er. 35 grader för att vara exakt! Synd att man satt instängd på ett kontor med kall AC och frös. Fick mig en liten promenad på lunchen och gud så härligt det är med sol och värme. Man blir lycklig i hela kroppen. Tog mig en sväng inne på Zara som precis har öppnat här i Perth. Det blev inte köp med längtar tills Topshop öppnar precis bredvid. Kul med lite nya butiker! 

På eftermiddagen fick jag ont i huvudet pga. askan som hängde i luften då de höll på med kontrollerade bränder runt Perth (i hopp om att undvika skogsbränder i sommar). Sen var det så himla varmt så istället för att ge mig ut och springa så körde jag träning här hemma. Det var lika svettigt det. Sen blev jag för lat för att laga någon avancerad middag så det fick bli "egg muffins". Typ som omelett bakat i muffinsformar.

Ägg, babyspenat, tomat, bacon. Till det en sallad gjord på babyspenat, gurka, morot, fetaost, nötter och avokado. Rekommendera, det var fantastiskt gott!

Idag beställde jag och Hanna biljetter till Sets In The City som går av stapeln fredagen den 7/11. Det är som en liten kvälls-festival med DJs, mat,öltält precis vid Swan River inne i city, med gångavstånd från vårt jobb. Blir nog en kanonkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0