No Heat November

Denna månad har jag testat mig själv. Efter att jag fick håret förstört i Januari så har jag försökt att göra allt för att spara ut det och hålla det friskt coh starkt. Mitt hår har verklgen växt så det knakar. Från att vara ovanför axlarna ner till brösten. Nu i månaden av november så bestämde jag mig för att sluta helt med alla stylingverktyg. Hårtorken, plattången och locktången har hängt och samlat damm hela månaden. Annars brukar jag platta håret var och varannan dag. Jag har alltid känt mig så ful i håret om jag inte har stylat det. Vet ni vad? Jag tror att jag har vant mig och trivs så bra med mitt "självfall". Mitt hår känns helt fantastiskt! Mycket tjockare, glansigare och ännu starkare. 
Jag kommer fortsätta att undvika alla styligverktyg så ofta jag kan.
 
Drömhåret...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0