22.30

Vilken helg. Fredagen var helt fantastisk! Hanna och jag var på festivalen 'Set In The City' och dansade i 5 timmar. Sov gott den natten. På lördagen mötte vi upp lite vänner inne i Stan och åt middag på Lucky Shag, jag åt fish & chips. Trevlig kvälls tills jag kom hem. Gick och la mig med magont och vaknade 3 timmar senare med världesn kramp-ont-i-magen. Sprang mellan sängen, badrummet, och köket halva natten. Söndagen bjöd på 26 grader varmt och vi spenderade hela dagen på stranden. Började uppe i Dog Beach där G surfade, sen hem äta lite lunch för att sen ta våra cyklar och cykla till Port Beach. Sen fick jag ont i halsen och tappa rösten på måndagen... MEN längtar till helgen. Det ska bli fin fint väder igen och sedan nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar sen åker vi ner till mitt favorit ställe Margaret River för att fira min födelsedag.
 
Sådär då blev det en liten uppdatering vad som hänt den senaste tiden. Nu kan vi återvända till matbloggen. Idag blev det vegetariskt till middag: broccoli- och morotsplättar, ungsbakad potatis med rosmarin, Saras rödbetsdipp med tillbehör.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0