Rooftop Movies

Tillbaka pa jobbet, redo for forsta hela vecka pa aret. Det har ju kants som att jag har varit pa semester fast jag har jobbat, bara for att det har varit sa lite att gora. Lite mer att gora denna mandag.
 
Vaknade med huvudvark och tankte "Den har mandagen kommer inte bli rolig!", men det gick over och nu kanner jag varldens lyckorus i hela kroppen. Vet inte varfor, kanner mig bara valdigt nojd med livet for tillfalligt. Har massa planer och sma aventyr planerade. Pa onsdag ska vi gora nagot som jag har velat gora laaaaaaaange! Namligen ga pa bio utomhus. Rattare sagt pa ett hustak, mitt i city. Vi ska ha "date night' med middag och sen bio. Vi planerar att kaka middag pa mexikanksa restaurangen La Cholita som ligger i Northbridge. Sen ar bion runt hornet pa ett av hustaken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0