Hair issues


Hej! Jag har en del bilder att ladda upp från vår date night i onsdags, men jag har varit kräksjuk en dag och sen har jag suttit hos frisören i flera timmar och fått en färg jag INTE bad om. Full fart den här veckan. 
 
På bilden ser ni i alla fall hur jag ser ut just nu i denna stund... Jag bad henne att blanda in min naturliga mörkblonda färg och lämna det ljusblonda i topparna, men jag har blivit mörkbrun? Aja jag kan faktiskt leva med den mörka färgen (det är snyggt till mina gröna ögon) MEN jag inte leva med hur fläckigt det är! Leopard-hår (syns inte så bra på bilden). Tur att de erbjöd sig att fixa skiten nästa vecka gratis såklart. Kommer aldrig i mitt liv gå dit igen. Har varit där två gånger och de kan ju uppenbarligen inte göra sitt jobb.
 
I eftermiddag ska jag på after work med tjejerna sen imorgon blir det stranden (det ska bli 44 grader varmt).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara hjärtat jag tycker att du är fin med det håret! Kram!

Svar: Tack mormor! Jag ska be dem fixa till det lite men annars är det helt ok. Kram!
Sara Abrahamsson

2014-01-10 @ 08:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0