Weekend warrior

Da var den helgen over.Sitter har pa jobbet och ar dodstrott, maste nog halla i mig en till kaffe. Sjalvklart satt jag uppe och kollade pa OS-finalen i hockey igar! Sa det blev lite sent.
 
Hade en riktigt rolig helg. I fredags var vi bara hemma och kolla pa Lejonkungen och at glass. I lordags var det dags for Shireen's mohippa! Borjade kvallen pa Venn med massa lekar, god mat och dryck. Sen fortsatte farden till Stables och sedan vidare till en gaybar som hette The Court. Dar dansade vi hela natten lang. Nar klockan narmade sig 02.00 traskade jag och Caitlin ivag och kopte iste och sen tog vi sista taget hem. Riktigt kul kvall! Igar nar jag vaknade var jag lite seg, men sa fort jag fatt i mig en pizza sa var jag back on track. Stadade hela lagenheten, tvattade alla overdrag pa soffan osv.
Sen var det hockey som gallde hela kvallen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0