Long time no see

 
Ursäkta frånvaron, men jag har haft fullt upp de senaste veckorna. Jobb, mamma har varit här, tripp till Sydney osv. Har varit riktigt trött på jobbet varje dag den här veckan men nu är det helg! Spenderade morgoenn med att rensat ur min garderob och att lägga ut lite saker på eBay som jag vill sälja. Nu väntar jag på att tvätten ska bli klar och att G ska komma hem så ska vi åka in till Freo. Det är Laneway Festival där idag och LORDE är en av artisterna! Jag älskar hennes musik så det är lite synd att alla biljetter är slut. Ska i alla fall cykla in och försöka lyssna utanför och titta på lite folk. Perfekt väder är det också!
 
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0