3 out 1 in

by malene birger
Ok, nu när jag har varit duktig och sålt 3 väskor så kände jag att jag var värd den här från by Malene Birger. Man kan ju inte låsa in kortet helt i 6 månader, lite måste man få unna sig. Specielt när den bara kostade en lite bråkdel av
Den här väskan är:
- Prisvärd (man får inte ångest av att kolla kontot)
- Stor och rymlig (det här har varit mitt problem med alla andra väskor jag haft, jag får inte plats med allt jag har med mig till jobbet vilket har slutat med att jag har haft två väskor med mig)
- SNYGG! (alltså hur snygg är den inte!?)
 
Mycket bra kväll: Hemmagjorda mini-burgers, My Kitchen Rules på TVn och ett litet väsk-köp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0