BACK TO WORK

Tisdag. Tillbaka till jobbet igår. Tåget till jobbet har nästan varit helt tomt de här två dagarna. Alla är ledig och njuter (gömmer sig inne i Can) av värmeböljan. Det är fullt med folk på straden redan vid 7am, troligtvis för att det redan är 32 grader varmt på mornarna. Idag ska det bli 39 grader. Jag har har varit törstig konstant de senaste dagarna, man bli verkligen utsliten av värmen. Men jag kan inte klaga trots huvudvärken. Sola och bada är bäst! Jag hoppas att värmen håller i sig, jag är ledig halva onsdagen och hela torsdagen och fredagen. På fredag ska jag och G äta en tidig frukost på mitt favorit cafe The Cool Room. Jag hoppas kunna sitta på deras uteplats i morgonsolen och njuta av en kopp kaffe och deras röktlax toast!

Nyår ska vi fira hemma hos Anna och Adam. Det blir väldigt avslappnat, spela spel och blanda drinkar innan vi kan gå och kolla på fyrverkerierna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0