UnRavelled

Bjuder på en bild från i förrgår. Jag har kommit in i träningen rätt bra nu. Springer 5km varje dag. Var helt slut efter sprungturen på tisdagen så jag orkade inte laga middag. Åt yoghurt och flingor medans jag tittade på tv istället.
Har köpt nya gosiga tofflor eftersom det borjar bli kallt på kvällarna.

Igår hade vi date night. Vi hade bokat bord på en liten italiensk restaurang i Mosman Park som heter UnRavelled. Man väljer vilken typ av pasta man vill ha, vilken sås och kött. Det blev efterrätt också, cherry cheescake och sticky date pudding. Jag var tungen att knäppa upp jeansen när vi gick till bilen, så proppmätt!

5 min innan vi skulle åka på middag så small det nere vid trafikljusen, igen. Det händer allt för ofta. En bil som skulle svänga och korsade den andra bilens körbana. Frontalkrock och helt kvaddade bilar. Allt gick att se från vårat köksfönster. Det påminner en om hur fort saker och ting kan hända. Lite läskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0