36 långa dagar


Det här är min bakgrund på mobilen. Haha gud vad tragisk jag är!? Men samtidigt... Fy fan vad jag längtar hem, vill ha 3 månader av ledighet. I fucking need you now. Dagarna sniglar ju fram. 

Inte alls så mycket action i livet just nu. Jobbar och väntar. Påsken har varit bra, jag har ätit godis i en vecka. Dags att ta tag i träningen igen? Haha.
 
Fredag = Anzac Day = ledig = after work drinks imorgon. Ska bli kul att svänga loss med kollegorna! Och på lördag blir det ordentligt födelsedagsfirande för Adam. Måste nog planera in massa för att få tiden att gå fortare. 

Kommer vara först på på det där Singapore Airlines planet den 30 Maj. Perth->Singapore->Helsingfors->Stockholm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0