Margaret River

Jag är hemma nu. Som ni säkert förstår så var mottagningen ganska dålig där nere, men vi har haft världens bästa helg! Sett massa kängurus, ätiti god mat, åkt till chokladfabriken, vingårdar, ölbryggerier, olivtvålsfabriken osv. Bodde på bästa stället också, där kommer vi bo igen. En av helgens höjdpunkter var när jag skulle prova att surfa. Min våtdräkt höll mig så varm, frös inte över huvudtaget. Men att ge sig ut i vågorna bland proffsen och man aldrig stått på en surfbräda är inget jag rekommenderar. Jag blev helt mörbultad! Det var så stömt och jag kämpade som tusan, övade på att paddla och hålla balansen. Lyckades sparka till fenan så nu har jag ett härligt blåmärke under foten... Jag plaskade runt i vattnet ett bra tag och träningsvärken är inte nådig! Nu när jag vet att jag inte behöver frysa i vattnet så ska jag öva på att surfa varje helg. Älskar havet!
 
Här kommer en bild, bjuder på föer imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0