Filmkväll


Mobil update!
Sitter inbäddad i filtar och tittar på årets sämsta skräckfilm, The Conjuring (med kinesisk textning) men Albin. Kikade på Word War Z tidigare, det var däremot en bättre film. Det blåser HELT sjukt mycket ute, regnat har det gjort hela dagen och kallt. Riktigt vinter väder.

Fick mycket gjort idag i alla fall. Gjorde lite butiksärenden, fikade, hämta lite ägg som våra höns lagt och G ristade kaffebönor. Jag pallade citroner från grannens träd och när jag stod där på den rangliga barstolen, hängandes över staketet får jag syn på en huntsman spindel bredvid min fot!!! Inte dödlig men fy så otrevligt. En stund senare får jag syn på den största red back spindeln jag sett också! Den är ju däremot dödlig, men jag dödade den först med sprej.

Äh ska ta och se klart den här skitfilmen nu, och hoppas att inte vårt hus blåser bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0