Sommar och sol


Igår.
 
Härlig eftermiddag på stranden! så skönt att sommaren är här nu. Även fast jag sitter instängd på ett kontor mestadels och fryser i den kalla ACn. Alla stunder i solen är värt guld. 
 
Det är mycket jobb nu. Mycket rörelse på kontoret och jag vet fortfarande inte "what's going on". Hoppas på svar nästa vecka. Sen åker vi bort och solar ett tag! Ska bli gött.
Idag på lunchen hittade jag en julklapp åt min lillasyster. Ska skicka hem den till Sverige i slutet av november.
I morgon ska vi troligtvis på Halloweenfest, på lördeg åker vi upp till Wedge Island och på söndag blir det lite vandring i Noble Falls (om det inte blir 36 grader för då är det för varmt). Ska bli en riktigt rolig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0