B&J'S


Tyckte att jag förtjänade en glass på lunchrasten. Hade en lång lista på saker att göra idag (jag måste skriva upp dem annars glömmer jag), lyckades ticka av 7/9 saker innan lunch! Bra mycket bra.

Det var såååå varmt idag och strålande sol. Satt i parken med min glass och lyssnade på alla överlyckliga skrik från barnen som badade i fontänen. Det är skollov här nere just nu. 
Promenerade in på Target och köpte en klocka till min bror (snäll syrra! I know), eftersom han inte använder en mobil så kan han nu i alla fall hålla kolla på tid och datum när han är ute och reser. Kan ju vara bra för att passa flygtider osv.

Nu sitter jag på bussen på väg hem, ska ta en 5km promenix så fort jag är hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0