The sound of sunshine



I söndags spenderade jag 2h i parken bakom vårt hus (hörde något som prasslade vid mitt huvud och såg den här lilla vännen på bild nr.2). Det var 36 grader varmt och vindstilla och jag hade glömt min vattenflaska hemma. Hällde i mig 2l vatten när jag kom hem! 
Trots värmen så famnade jg av min cykel och rullade ner till Freo Markets för att köpa frukt och grönsaker. Hade nästan helt punka, en trasig broms och det går inte att växla längre. När jag var på väg hem med alla varor så pajade cykeln helt och kg var tvungen att gå hem. Svettades som ett helt fotbollslag. Men jag klagar inte! Jag älskar solen och värmen. Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag får ligga på en strand och lata mig. Ska bli välbehövligt. 
Idag är det väldigt lugnt på jobbet för en  gångs skull, men det är bara för att det är Melbourne Cup och hela Australien stannar upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0