2 days left

Har packat klart inför Fiji! Bara 2 dagar kvar nu. HEJ HEJ HEJ VAD JAG LÄNGTAR!
 
Helgen har varit dödsskönt. I lördags åkte jag till Tha Garden i Leederville och käka lunch och drack drinkar med tjejerna från jobbet + några till. Helt perfekt dag som jag valde att avsluta vid 15.00 då några av dem fortsatte kvällen lång.
Igår tog jag året första dopp! Inte bara en gång utan 5 gånger om. Vattnet var helt kristallklart och det var hur skönt som helst att bada då det var 37 grader varmt. Har byggt upp en bra "grundbränna" så nu borde jag kunna ligga och sola hela dagarna utan problem.
 
Imorgon efter jobbet ska jag på intervju, på mitt egna arbetsplats! Är helt ärligt asnervös, fast jag inte borde. Jag känner ju alla där redan så jag borde klara det galant. Idag fick jag ta emot andra "utomstående" som också har sökt, och de var ca.10 år äldre än mig allihopa.
Lääääääskigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0