THE DAY IS HERE

Sitter pa jobbet just nu och vantar pa att tiden ska ga lite snabbare. Har jobbat undan allt jag behover gar sa eftermiddagen kan nog bli lite seg.
Packningen ar nastan klar lite smatt som ska ner i vaskan. G ska laga sina basta hamburgare till mig efter jobbet, sen blir det dusch och skona flygvanliga-klader pa innan vi aker till flygplatsen!
 
Forsta flyget: 11 timmar och 20 min.
Andra flyget: 6 timmar och 35 min.
Usch vad jobbigt! Haha.
 
Lar ju vara trott efter jobbet som vanligt, sa jag hoppas pa att sova nastan hela forsta flygningen.
Qatar har alltid bra mat och bra filmer sa det kommer ga sitbra att flyg sa langt i alla fall.
SVERIGE HAR KOMMER JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0