MIU MIU/BALENCIAGA

Dessa två står högst upp på önskelistan just nu (igen)! Jag är beredd på att äta nudlar i ett par månader för dem.
Har velat ha väskan hela mitt liv typ. Den är ju PERFEKT. Skorna la jag upp en bild på för ett par månader sen, i rosa. Men så fick jag syn på de här i denim och de känns helt rätt!
Om jag håller i pengarna när jag är hemma i Sverige så är de här inte allt för långt borta.
 
Vad annat har jag gjort idag än att bara kika på materiella ting, jo det är Morsdag här. Vi fikade och gick ut för en drink senare på kvällen. Gjorde 20min massage på Geoffs hund Sid. Älskar den galna vovven! Energin tar aldrig slut men när man klappar eller masserar han så blir han som i trans. Han blev räddad av RSPCA när han var valp och jag vet inte vad han vart utsatt för tidigare (han kan inte åka bil, tål inte högt ljud och kissar på sig om han blir orolig/stressad) men han är verkar älska livet nu i alla fall.
 
Nu ska jag flytta mig från soffan till sängen. Ny jobbvecka imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0