VINTAGE LV

Här är min "nya" älskade väska! Ny är den ju inte, utan vintage. Närmare bestämt 16 år gammal och har bott i Japan. Men nu är den min! Vet inte hur många år jag har velat ha en Louis Vuitton väska, köpte t.o.m en fjek i San Fransisco för 6 år sedan (som jag sen gav bort då jag skämdes över att den inte var äkta HAHA).
 
Den här speedy 30 är jag väldigt nöjd med. Perfekt sotorlek och jag älskar att lädret har mörknat, vi kommer trivas bra ihop. Fick lite storhetsvansinne och beställde en till väska i samma veva, men från en vanlig hemsida. Det blev en Marc by Marc Jacobs i svart. Döööööör av längtan!
 
Jag hade ju plockat ihop massa kläder, skor och väskor som jag skulle skänka bort och imorse tänkte G vara snäll och hjälpa mig städa tills Albin kommer hit. Sagt och gjort och jag fick ett mejl att han hade kastat alla påsar + det som låg utanför påsarna i klädinsamlings containern. Jag blev alltså helt väsklös!!! Det har aldrig i mitt liv hänt förut. Har bara mina små handväskor kvar (+ LVn eftersom den kom idag). Så kan det går. Gästrummet är ju städat och fint för Albins ankomst imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0