21.40

Jag har så förbannat ont i kroppen!!! Men det ska ju kännas att man har tränat. Idag när jag kom hem från jobbet jagade ut Albin att springa/gå i trappan med mig. Han hade redan gått hela dagen, köpt nya skor och varit och gått guidade turer på Fremantle prison. Vi tog en sväng på utgymmet också. Frågan är om vi kommer kunna ta oss upp imorgon!?
Point Walter reserv.
Det finns månag mördar-trappor att träna i. Här är en av dem.
 
Planen för imorgon är att Albin åker med mig in till stan, han ska få spring runt och utforska stan och sen ska vi träna i Kings Park. Sen ha picknick med utsikt över Perth CBD. Låter som världens bästa plan!
 
Här får ni en bild på kvällens middag. Riktigt jäkla gott!
LCHF är verkligen så enkelt och gott att äta efter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0