SECOND WEEK

Utsik från personalrummet på jobbet.
 
Då är vi inne på veckan 2 på jobbet. Allt går i 150km/h och alla blir så förvånade när jag säger att jag bara varit där en veckan. "It feels like you've been here forever!" får jag höra. Det är nog mest för att jag hjälper till 1 miljon saker samtidigt, och har lärt mig så många olika nya system redan. Jag gillar att ha mycket att göra! Fick lite information om att det kommer öppnas nya möjligheter i maj/juni, så jag ska fortsätta att jobba på bra.
 
Idag var vi ut och käka thaimat till lunch med alla på administration. Skönt att komma ut från den kalla ACn och till 35 graders värme istället. Trodde jag skulle frysa ihjäl när jag väntade på tåget imorse, då det bara var 24 grader strax efter kl.07.00. Haha jag tål ingen kyla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0