LONELY

HEJ HEJ.
Tänkte slänga in ett inlägg eftersom jag är uttråkad och ensam och övergiven. Herrn i huset har tagit surfbrädorna och flytt ner till Denmark (ja givetvis inte Denmark som vårt kära grannland hemma, någon fick försig att döpa en lite surfstad med samma namn). Där ska han vara i en vecka med ett gäng kompisar. Jag saknar han redan! Så himla mesig är jag. Lagade en grym kycklingburgare till middag och har gjort kladdkaka till efterrätt! Mumma.
Eftersom australiensk tv är sämst på helgerna så ska jag lägga mig i sängen och slappa med datorn och somna tidigt! Imorgon skulle jag vilja gå en supertidig power walk till Melville sunday market, som börjar kl.07.00. Marknader är så himla mysiga. Funderar själv på att samla ihop en del av mina kläder/väskor/skor + annat och sälja där. Måste bara dit och kolla läget först.
 
Tidigare idag så stekte jag ett par timmar på stranden och badade. 38 grader varmt och jag mådde inge vidare när jag om hem. Solen är så sjukt stark, ozonlagret finns knappt här nere och jag klarar oftast inte av mer än 2h i solen. Har haft huvudvärk resten av dagen.
Har pratat med världens bästa mamma som fyller år idag också! LOVE YOU♥
 
God natt mates.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0