FIRST DAY

Det gick skitbra första dagen på jobbet! Är verkligen nöjd och glad, allt känns hur bra som helst. Kul att den tidigare receptionisten, Hanna är svensk och i min ålder. Sen finns det några fler svenskar utspridda på de olika våningarna. Här är en suddig mobilbild från MIN reception:
Jag har fyllt upp med papper, pennor och "möblerat" allt som jag vill ha det. På motsatt sida är det stora glasfönster. Det är lugnt och stilla eftersom jag sitter helt själv, men jag får lyssna på musik och telefonen ringer max 10 gånger om dagen! Jag som är van att stå i telefon i 7h. Alla är supertrevliga, hälsar glatt och är lite nyfiken på den nya.
Det tog mindre än 1h att ta sig hem, vilket var skönt. Har t.o.m satt igång tvättmaskinen, ätit middag, duschat och diskat. Det är bäst att få allt gjort innan man stupar i säng.
Nu ska jag välja något att ha på mig imorgon. Var och shoppade lite kontors-kläder igår, men det är så svårt att klä sig när det är 41 ute (och det ska vara det i 3 dagar till) och iskall AC inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0