NORDIC FUSION

Affären jag skulle gå till låg alldeles för långt ner på Hay Street för att jag skulle hinna på min lunchrast. Efter lite googlande fick jag tag på tre helt AMAZING hemsidor (australienska)! Fulla med skandenavisk design och svenskt mat/godis. På en kvart har jag beställt de på bilden (svarta ljusstaken i högra bilden) + en påse kexchoklad och två bilpåsar. Jag blev 2000Kr fattigare men nöjd som tusan! Längtar tills allt kommer. Julklapp till mig själv.
 
Forsättning på valet av soffa. Här om dagen så gjorde jag det här kollaget nedan för att övertala G. Funkade ganska bra, vi måste bara provsitta lite först.
 
 
Nu har vi precis käkat middag och ska kolla på The Hobbit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0