I väntans tider

Har handla klart och städat klart. Nu sitter vi bara och väntar på att klockan blir 18.30 så vi får plocka upp lillebror!
 
Eftersom jag inte har något annat att göra så roade jag mig med att köpa 3 tröjor från Lager 157. Himla smidigt att mamma kommer hit om en månad och kan ta med sig dem. Inte för att det är kallt eller så här, men vi kommer ju gå mot vintern när ni går mot sommarn så lika bra att vara förberedd.
 
Igår åkte vi och provsatt två av sofforna som jag la upp här. Sjukt obekväma båda två, blev lagomt besviken... Det blir en soffa från IKEA istället tror jag. De är alltid bekväma och prisvärda. Det får bli ett senare projekt dock.
 

Kommentarer
Postat av: faster jenny

Jag sade ju det ;-)

Vad mysigt att ha båda bröderna där. Hälsa från oss!

Svar: Jaja ;-)
Sara Abrahamsson

2013-12-26 @ 22:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0