Couch surfing

Sitter pa jobbet och har allt for lite att gora. Da passar det ju utmarkt att leta mobler och inredning. Jag har kommit in i en san fas: jag vill byta ut allt i lagenheten, jag vill bygga, mala, gora om, sy och pyssla. Forst och framst sa vill jag byta ut var gamla soffa...Vi kopte den begagnad, den ar vit (eller var vit) och nersutten, den behover bytas ut helt enkelt. Jag ska inte kopa en vita soffa igen, det har jag lart mig. Ar valdigt sugen pa en gra, sa har ar tre alternativ som jag gillar. De tva forsta fran Freedom Furniture den sista fran IKEA.
 
 

Kommentarer
Postat av: faster jenny

De två översta ser lite business ut. Är det något att slänga sig ner i och moffa glass och kolla teve en hel dag i? ;-)

Svar:
Sara Abrahamsson

2013-12-18 @ 07:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0