AQWA

Idag jagade jag upp alla pojkar coh åkte iväg till akvariumet som ligger i Hillarys. Jag har aldrig varit där uppe så jag hoppades på en spännande dag. Tyvärr så var AQWA inget att hurra för: Det var dyrt inträde, litet och inte alls bra organiserat som tex. Sydney Aqarium. Det tog oss max 50 min att ta oss runt alla delar. Men men nu är i alla fall det gjort! Vi traskade runt lite i köpcentret som ligger bredvid och käkade lunch. 
 
När vi kom hem bokade grabbarna biljetter till andra Hobbit filmen, vilket gav mig ca 3 timmar sväng rum att göra vad jag ville. Jag tvättade och låg i soffan och kollade på Paradise Hotell, produktiva val I know. Ibland är det skönt att inte göra någonting.
 
Nu ska jag duscha och göra mig klar för en halvdann jobbvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0