43

Termometern nådde upp till 43 grader idag. Lite galet eftersom vi bara är i början av December. 
Efter en god frukost åkte vi i alla fall till stranden där vi spenderade ett par timmar. Det kändes verkligen inte så vamt då det blåste lite. Det blev många dopp i det svala vattnet men lite nojjig är man nog allt över hajarna. Det var mörka skuggor som rörde sig längre ut och på nyheterna visade dom en skitstor vithaj som hade glidit runt lite längre norrut.
 
När vi kom hem somnade jag i soffan i 2h, så skönt. Sen har jag inte lyft ett finger. Förutom att jag lagade ungsstekt falukorv och mos till middag. Albin och Geoff åkte i väg och fiskade efter det så jag hoppas att de får något. Skulle var gott med fisk till middag imorgon!
 
Nu ska jag duscha, sitter fortfarande i min bikini (det är 28 grader i lägenheten) och jag har inte tvättat håret sen i onsdags (tvättar det max 3 gånger i veckan, helst 2 gånger bara).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0