WEEKEND WARRIOR

Det har absolut inte hänt någonting i helgen. I fredgas åkte jag hem istället för att gå ut på AW drinkar med jobbet. Sprang 5km i spöregn och motvind! Duktigt av mig. Lördagen spenderade jag i soffan med Albin. Jag hade så sjukt ont i ryggen efter att jag lyft lådor på jobbet, så jag kunde knappt röra mig. Tittade på 'Ullared' och sov av och till. Riktigt skönt med sånna dagar också. Idag har jag kört lite bil, vilket är det värsta jag vet i det här landet! Så sjukt läskigt, mår dåligt hela tiden när jag kör och sen får jag ont i huvudet...
När jag kom hem tog jag på mig träningskläder och gick en långpromenad med Albin och käkade glass i solen. Vi går mot våren, nästa vecka ska det bli sol och 25 grader, wihooo!
 
Förra helgen skulle jag köpa ett nytt ljus och stod och luktade på en massa olika och så fastnade jag för ett som luktar 'jasmin', och jag slängde ur mig "det här påminner om mormor!" och Albin sa "jag tycker att det påminner om mamma!". Jag vet inte varför men det måste komma från något barndomsminne... nu är frågan hade vi jasminbuskar utanför huset i Orsa? eller finns de hos mormor och morfar? Eller båda?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Båda, men vi hade en jätte stor i Orsa.

2013-08-21 @ 14:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0