T.G.I.F

Alltsa nar ska man ha tid och uppdatera? Har ju inge kul att skriva om heller. Det ar i alla fall FREDAG idag och det ska bli sa skont med helg, vill sova sova sova.
Fick min vaska igar, som ni ser pa bilden. Ar inte helt saker pa om jag gillar den faktiskt. Fargen hette "Vanilla" och da tankte jag pa vit som GBs vaniljglass, men det ar mera ljusbeige. Far se om vi kan bli vanner eller om jag ska skicka den vidare den till lillasyster.
 
Har inga planer for helgen, vadret kommer vara lite ostadigt sa vi far se vad som hander.
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Eeeeelllleeeer så skickar du den till hantverkaregatan 9 mora. Jag kan vakta den åt dig tills du ångrar dig. ;)

2013-08-09 @ 11:24:27
URL: http://Annamarietherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0