Ljuset i slutet av tunneln

Nej ska vi ta och pigga upp bloggen lite. Senaste veckan har ju varit hemsk, sen har det ju inte hjälpt att jag ätit massa dålig mat/godis och inte tränat. Tar nya tag från och med imrogon.
 
I torsdag hölls en missesstund i Dubai för Andre. Vi var en grupp på 10 pers som gick ut på middag efter jobbet för att sedan gå tillbaka till kontoret och följa minnesstunden live via skype. TACKA GUD FÖR SKYPE! och tack till våra fina kollegor i Dubai som satte upp datorer/kameror i kyrkan, det kändes som att vi var där IRL. Månag fina tal, skratt och tårar. Vi kommer aldrig glömma dig!
 
 
Helgen har annars varit ganska slapp hittills. Jga och G var  på frukostdejt imorse sen har jag har sytt upp ett par byxor till jobbet, skitsnygga är dem! Ska visa en bild sen. Sen har jag också tagit ur axelvaddarna ut min Filippa K kavaj, äntligen. Så nu kan jag börja använda den till jobbet också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0