God Morgon!

Sitter och dricker kaffe i sängen så jag kan ju passa på att blogga. Albin och Geoff håller på att möblera om vardagsrummet/allrummet, jag vill ha det på ett sätt och Geoff på ett annat. just nu håller de på att flytta runt det som jag vill (haha power woman!) och jag tror att min idé är bäst.
 
Igår på lunchen gick jag in på Target och fick syn på Loreals hårfärgserie Wild Ombre, köpte en sån och nu är jag ASFUL i håret! (håret kanske inte ser så gult ut på bilden men det är det) Varför kan jag inte bestämma mig hur jag vill ha det och sluta hålla på att prova mig fram!? Snart blir det en Britney Spears 2007, helrakat. Eller så blir jag mörkhårig, fast det är så läskigt att ta det steget... tar så lång tid att bli blond igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0