YOLO, BOOKED A TICKET!

Här var det stendött! (hade nästan glömt mitt lösenord till boggen!)
 
Har varit lite upptagen den senaste månaden. Jobbet rullar på i 110% och mamma har varit här (det var skitkul!!!). Sen är det massa annat som gått upp pch ner. Men så är livet. För några dagar sen fick jag för mig att jag skulle ta mig hem till Sverige en sväng, i alla fall. Idag bokade jag billiga biljetter med Qatar, med sjukt bra flygtider! Flyger den 23/5 och landar i Stockholm den 24/5 blir hemma i 10 dagar. Jag behöver ny energi, andas lite lantluft och njuta av TYSTNAD och vackra Dalarna. Jag vill bara gå ut på en promenad i skogen, sitta tyst på en sten och lyssna på ingenting. Ska bli så skönt! 

Kommentarer
Postat av: Per

Du är alltid välkommen på besök :-)

Svar: Har ni vägarna förbi Dalarna sista helgen i Maj så är både jag och Albin hemma, innan vi tar vårt pick och pack till andra sidan jorden! :)
Sara Abrahamsson

2013-04-08 @ 11:33:43
Postat av: faster jenny

Vi vill störa tystnaden på din sten... vi blir superglada om du hinner med oss en stund!!!

Svar: Självklart för släkten störa! :D
Sara Abrahamsson

2013-04-08 @ 23:18:00
Postat av: T

YOLO fortsätt blogga baaah! :D

2013-04-11 @ 23:41:14
URL: http://Annamarietherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0