THE CALM BEFORE THE STORM

Det har varit stendött på jobbet hela veckan. Jag har druckit kaffe, lyssnat på musik och läst skvaller på internet. Imorgon är det Anzac day (röd dag = ledig) så vi får se vad vi hittar på! Jobbar på fredag, då de flesta har tagit legidt för att få en långhelg. Lär inte bli mycket gjort då heller.
 
Väntar på att mannen ska komma hem och göra bästa portugisiska hamburgarna till middag. Just nu ligger jag i soffan och glor på 'Kourtney & Kim Take Miami' samtidigt som jag googlar 'blod givning falun' och 'organ donation'. Eftersom jag har en tid hos vårdcentralen och tandläkaren när jag kommer hem så ska jag se till att ge blod om det går att fixa och skaffa mig ett engelskt 'organ donations'-kort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0