RETAIL THERAPY

Efter att ha spenderat lördagen i solen och tittat på Geoff när han spelade fotboll, så blev det en spontan kväll ute. Vi var en grupp på 8 pers som drog till Zapata's och värkte i oss mexikanskt and drack sangria. Mycket trevlig kväll och tidig hemgång.
Idag sov jag ut och vakanade upp till regn och 20 grader! Höll på att frys ihjäl. Kände att det var en perfekt dag att spendera i ett shopping center så jag tog bussen till Garden City.
Lite fika mitt i shoppingen såklart!
De här fick fälja med mig hem. Är sjukt nöjd med bootsen! Har suktat efter Acne Pistols i flera år, men de kostar 4000kr.... hittade de på bilden som ser PRECIS ut som Acne bootsen. De är i äkta läder och kostade 1500kr istället.
 
Nu väntar jag på att min man ska laga klart sin kyckling och bacon carbonara till middag! 

Kommentarer
Postat av: rach/janni

klänningeeeeeennnn (och tröjan och bootsen haha!) *-*

Svar: Ska jag var aarlig, sa vet jag inte om det ar en topp eller klanning 8O haha. Sjukt kort klanning i sa fall. SNYGG AREN! Passar till allt :)
Sara Abrahamsson

2013-04-21 @ 14:35:10
URL: http://livelikeweredying.blogg.se
Postat av: rach/janni

(eller det kanske oxå är en topp? hahah snyggt vare iaffff)

2013-04-21 @ 14:49:29
URL: http://livelikeweredying.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0