VÄDRET

Sitter inlindad i mitt täcke och dricker kaffe. Mår så mycket bättre idag, även fast det är kallt. Efter ett par dagar då jag nysit blod, snorat överallt, tappat rösten och haft ont i kroppen så har nurofen och nässpray gjort sitt. Idag ska jag packa för Bunker Bay! Vi åker i eftermiddag och jag ser fram emot 5-stjärning hotell, långa stränder, vingårdar, Candy Cow (godisbutik som säljer polkagrisar) och Margaret River choclate factory. Jag hoppas att vädret kan bestämma sig lite? det går upp och ner hela tiden.
 
Har tittat på nyhetsmorgon och de ska tydligen börja döda alla vithajar här i WA som kommer för nära stränderna. Jag tycker at  det är HELT FEL. Det är ju deras hav och vill vi leka i det så får vi lekan tåla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0