IF YOU DON'T REMEMBER, IT DIDN'T HAPPEN

I lördags sålde vi dubbelsängen i gästrummet, gick en promenad längst stranden, köpte målarfärg och målade ramen till enkelsängen som ska vara i gästrummet. På kvällen bestämde vi oss för att gå hem till Val där det var lite folk och vi började blanda våra egna drinkar i hennes mixer. En sväng in till Freo och lite för många gratis-drinkar innan vi stupade i säng vid 03. Vaknade och mådde prima och full av energi konstigt nog. Beställde hem pizza och somnade en stund till i soffan innan vi åkte iväg för att måla ett lager till på sängen. Idag har jag storstädat. Spillde ut en kopp kaffe på heltäckningmattan och det är ju så himla bökigt att städa upp! Nej tacka vet jag trägolv eller plastmattor.
Nu sitter jag och virkar på en mössa till mig själv och har tittat på 'Soul Surfer', imrgon ska jag steka på stranden om det inte blåser för mycket. Det ska bli 27 grader, gött.
Den bikini måste bli min. Alana Blanchard har designat den för Rip Curl. SNYGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0