GULDGRUVAN

Jag kom på att jag hade värsta guldgruvan i det här huset!! Geoffs garderob i hans gamla rum! Eftersom han inte verkar ha slängt en enda pryl sen han var 6 år så kan jag tala om att det gömmer sig mycket där inne. Hittade ett sånt där timglas i mjukplast som man snurrade på ett snöre mellan två pinnar. Kommer ni ihåg!? Kan det ha varit i slutet på 90-talet i början på 2000-talet som det var sjuuuuk poppis? Jag måste se om jag hittar pinnarna för då jäklar ska jag prova igen!
I alla fall, det jag var ute efter var hans gamla kläder. Han smalar typ på t-shirtar, alla märkes t-shirtar inom surf och skate som billabong, rip curl, rusty, ebb and so on. De kommer bli perfekt som material till att börja sy! Hittade också en grym mormorsrute-filt (gjorde av hans gammelmormor) inklämd längst in i garderoben. Den åker med hem också. Efter en tvätt så kommer den passa fint på vår soffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0