Hjärnskakning

Vi som bara skulle ha en kul utekväll slutades med att jag gjorde en super-vurpa och slår ihuvudet. Vaknade upp på sjukhuset på söndagsmorgonen, förvirrad med nålar i armarna (min värst mardröm!). Jag har blivit sydd i pannan och på sidan av huvudet. Såg helt förjävlig ut med blod i hela håret, haha.
Nu ligger jag hemma i sängen och har sovit konstant sen jag kom hem igår. Har gett mig på en dusch för att få bort den äckliga blodlukten, men det gjorde verkligen ont att duscha.
Jag ska här med stänga in mig och bara titta på film i fortsättningen. Vågar inte gå utanför dörren efter detta. Så himla dumt. Nu får min otur sluta. Nu ska mitt onda huvud och jag fortsätta vila.

Kommentarer
Postat av: rach

kraaaam

2012-03-19 @ 14:14:02
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0