Hong Kong

Tänkte ge er lite livstecken! JAG ÄR FRAMME I HONG KONG!
Kändes som längsta flygresan i mitt liv. 11h och jag sov kanske 3h. Brukar ha lätt att sova men jag satt i mitten av mittenraden...hua. Men nu är jag här, det är 30+ och jag har fräschat till mig lite inför nästa flygning. Fick svullna ben efter den här långa flygningen så nu ska jag ta min lilla vagn med handbagage och kika i butikerna som finns här!
Har 4h kvar tills nästa flyg som tar 8h. Har sån otroligt fin utsikt här! Det finns relaxing sängar precis vid fönstrena så man kan se ut över bukten eller på andra sidan höghusen och bergen. Jag är så taggad på att åka till Hong Kong och uppleva hela staden nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara hjärtat roligt att höra ifrån dig! Du måste upp och gå under flygningen och göra lite fot-och bengymnastik när du sitter så att du inte blir så svullen i benen, du har en lång resa framför dig. Kram!

2012-06-14 @ 13:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0