Fotboll

Igar bjod Perth pa regn. Vi korde ca.30min soderut dar Geoff skulle spela fotboll. Riktig fotboll, ingen san dar mesig europeisk. Jag var sa himla trott men det var riktigt kul i alla fall. Kom pa mig sjalv med att jag pausat musiken pa min iphone och satt och lyssnade pa den underbara dialekten som alla pratar. Lite creep-varning pa mig. Mot slutet kom solen fram istallet och var riktigt skont i luften.
Nu har jag druckit kaffe och snart ska vi ivag pa lunch och traffa vanner! Riktigt fint vader ute idag.

Vi haller pa att fixa internet till lagenheten sa jag kan anvanda min egna dator, men det tar nog ett tag till. Da kan jag bjuda pa massa bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0