VS

Misstänker att det var mensvärken som spökade med mina hormoner igår. Med tanke på mitt livet-är-hopplöst-inlägg. Idag gick faktiskt hur bra som helst! Jag tror jag kommer överleva imorgon. Efter jobbet köpte jag mer garn till min väska som jag virkar. Den blir hur bra som helst! Skulle förbi Fretex och lämna mina gamla jeans. Men såklart lyckades jag snubbla över en Victoria's Secret väska och en ulltröja från det danska märket 'Samsøe Samsøe'. Båda grejerna är helt oanvända med prislapparna kvar. $78 för väskan och 1000:- för tröjan. Ändå betalde jag småpengar för dem tillsammans, 300:-. Helt sjukt. Second hand är grejen alltså!

Perfekt handbagage på flyget eller som strandväska! Den ska få följa med till London och Paris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0