"kebabpizza med extra sås, tack"

Tvättat, fixat, filat fötter och gjort en ansiktsmask. Nu är jag redo för en helt ledig dag imorgon! Det snackas om en sväng till gränsen? Charlottenbergs köpcenter för att vara exakt. Tvekar, men samtidigt behöver jag min dos av värmländskan. Eftersom jag inte jobbar på flygplatsen så mycket längre så får jag inte min dagliga dos av den lite halv-retardade-dialekten, från mina små nissar.
Kom på att jag kan få tag på lösgodis om jag följer med!!!!!!!!! I'm in. Kanske passar på att klämma i mig en kebabpizza också. Med massa sås. ehe. I ♥ Sverige!

Kommentarer
Postat av: rach

dagen efter nyår beställde jag en capricciosa med kebabsås, cravade det hela dagen. TRORU JAG FICK NGN SÅS TROTS AV DEN SOM HÄMTADE PIZZORNA SA TILL 2 GGR (& i telefonen ofc)?



nej. Åt typ en 4e del för att de inte alls var god. haha.

2012-01-06 @ 00:16:14
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/
Postat av: rach

trots att*

2012-01-06 @ 00:17:04
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0