Friday the 13th

Kunde inte börja sämre. Som sagt beställde jag en iphone för några dagar sen, det stod att den skulle leveras med expressleverand 1-2 dagar efter. Men inget orderbekräftele kom efter att jag betalt med mitt visakort (som tur är skrev jag ner beställningsnummret). Det gick två dagar och jag lyckades leta upp på deras hemsida (efter att ha googlat 'apple beställningsstatus') där det stod att den skulle leveras den '12 januari'. Ja men då är väl allt ok, tänkte jag. Men igårkväll stod det fortfarande samma sak och inga mejl hade kommit. Idag bestämde jag mig för att ringa till Apple i Sverige men där fick jag inte mycket hjälp... "aah vad konstigt, hm..ööh,aah, allt ser ju helt okej ut här, konstigt att du inte fått något mejl, hmm, konstigt att det står den 12 januari, hmm, jag får snacka med finansavdelningen varför du inte fått något mejl, så får jag höra av mig idag eller på måndag" Föck you. VA FAN liksom!? Dessutom har de dragit pengarna för telefonen, men hon förklarade att 'de är inte dragna bara låsta så de dras när varan skickas ut' Jaha men hur länge hade de tänkt 'låsa' mina pengar i så fall? om de inte orkar leta fram felet idag utan göra det på måndag.

Nej dåligt apple! Jag hoppas tanten kan engagera sig lite och lösa det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0