Worst day ever

Blogg-appen vägrar fungera så kan inte ladda upp några bilder.
Anyway. Dricker te och försöker lugna ner mig efter en hektisk dag på jobbet. Telefonen ringde non-stop och mejleb svämmande över av bokningar. Gäster skulle köpa öl och vin eller klaga på städningen till jag blev döv. Sluta med att jag fick ringa dit en städare för att få tyst på kvinnan. Jag hatar att göra något fel när jag jobbar, därför sätter jag höga krav och ibland vill jag bara slå huvudet i bordet och gråta. Då är det bra att man har kollegor som säger "men herregud Sara jag har gjort så många fel som är mycket värre! Ibland blir det bara så." Då känns allt lite bättre helt plötsligt.
Nu ska jag ta och sova och hoppas att min sladd till datorn har kommit! Känner mig lite halv utan den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0